این 3 ارزهای دیجیتال را بخرید و آینده پر پول خود را بسازید

میلیونر کریپتو ارز دیجیتال

سال 2022 با بازار ارزهای دیجیتال مهربان نبوده است. علاوه بر این افزایش تهدید تورم تحلیلگران را به این باور رسانده است که فسخ قریب الوقوع است و چندین سرمایه گذار را در ترس و ناامیدی قرار می‌دهد. با این حال کارشناسان معتقدند که بازار نزولی فعلی یک فرصت امیدوارکننده برای خرید دارایی‌های ارز دیجیتال است. به عبارت دیگر در افت قیمت خرید کنید. اکنون چندین سرمایه‌گذار خرده‌فروشی در حال بررسی ارزهای دیجیتال مختلف برای خرید با بازدهی بزرگ هستند. زمستان فعلی کریپتو به زودی به پایان می‌رسد، اما پیش بینی زمان دقیقی که کریپتوها تغییر خواهند کرد دشوار است. با این وجود در اینجا 3 ارز دیجیتال برتر برای خرید در این افت بازار آورده شده است.

 

ادغام، اتریوم را به یکی از بالقوه ترین شبکه های بلاک چین در فضای رمزنگاری تبدیل کرده است.

 

خدمات (dApps) و (DeFi) در اکوسیستم سولانا به سرعت در حال رشد است و SOL را به یکی از بهترین گزینه های سرمایه گذاری بلند مدت تبدیل می‌کند.

 

به‌روزرسانی‌های شبکه و ائتلاف‌های آینده، ADA را به یکی از بهترین خریدها برای بازدهی بلندمدت تبدیل می‌کند.

 

اتریوم (ETH)

تکمیل ادغام ضریب سرمایه‌پذیری بلندمدت اتریوم را تقویت کرده است.

 

اتریوم یک شبکه بلاک چین پیشرفته است که در آن توسعه دهندگان می‌توانند قراردادهای هوشمند و برنامه های غیرمتمرکز (dApps) ایجاد کنند و کاربران می‌توانند بدون واسطه به انواع تراکنش ها دسترسی داشته باشند. دومین کریپتو بزرگ جهان در حال حاضر در برنامه های غیرمتمرکز و توکن های غیرقابل تعویض (NFT) پیشرو است.

 

قیمت ETH از ابتدای سال 2022 به دنبال طولانی شدن زمستان کریپتو کاهش یافته است. از بالاترین سطح تاریخ 4891.70 دلار، ETH به 1386.90 دلار کاهش یافته است که بهترین فرصت را برای خرید در نزول ارائه می‌دهد. با توجه به بهبود ریسک-پاداش در این سطوح، اتریوم چشم‌انداز بلندمدتی خوبی دارد.

 

یکی از کاتالیزورهای کلیدی برای رشد اتریوم، ارتقای اخیر ادغام آن است که اساساً اثبات سهام شبکه را وارد شبکه اصلی کرد و آن را از نظر انرژی بسیار کارآمدتر کرد.

 

ویتالیک بوترین در کنفرانس انجمن اتریوم در پاریس در جولای امسال اعلام کرده بود که ادغام قابلیت‌های اتریوم را تقویت می‌کند و این شبکه می‌تواند تا 100000 تراکنش در ثانیه (TPS) را انجام دهد.

 

علاوه بر این اتریوم جایگاه خود را در بخش متاورس نیز مشخص کرده است. چندین پروژه مانند (Star Atlas) ، (Axie Infinity) و (The Sandbox) از بلاک چین اتریوم استفاده می‌کنند.

 

سولانا (SOL)

سولانا جایگاه منحصر به فردی را در بازار NFT و فضای توسعه ایجاد کرده است و آن را به یک فرصت سرمایه گذاری بالقوه تبدیل کرده است.

 

سولانا یک بلاک چین پیشرفته است که برای تسهیل برنامه های کاربردی مقیاس پذیر و کاربرپسند توسعه یافته است. این یک پلت فرم قرارداد هوشمند است که برای فعال کردن برنامه های کاربردی غیرمتمرکز سریع و کارآمد (dApps) و خدمات مالی غیرمتمرکز (DeFi) طراحی شده است. نوآوری اصلی بلاک چین سولانا مکانیزم اجماع منحصر به فرد آن است که اثبات سهام و اثبات تاریخ را با مهر زمانی تراکنش های دریافتی ترکیب می‌کند.

 

سولانا از زمستان کریپتو در سال 2022 مصون نماند و با 34.73 دلار نسبت به بالاترین قیمت خود در 260.06 دلار در سال 2021 بسیار کاهش یافته است. اما این بهترین فرصت را برای سرمایه گذاران ایجاد کرده است و SOL را به یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید در نزول تبدیل کرده است. برای کسب بازدهی سودآور علاوه بر این یکی از سریع‌ترین بلاک‌چین‌ها است، در مقایسه با سایر بلاک‌چین‌ها، کارمزد کمتری دارد و به‌عنوان چهارمین بلاک چین محبوب در حوزه رمزنگاری رتبه‌بندی شده است. همچنین یکی از پلتفرم‌های پیشرو دیفای است که ۲.۷ میلیارد دلار روی محصولات روی بلاک چین سرمایه‌گذاری کرده است.

 

از آنجایی که سرویس‌های (dApps) و (DeFi) مبتنی بر  سولانا همچنان مورد توجه کاربران قرار می‌گیرند، تقاضا برای کوین SOL به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد و در طول زمان آن را ارزشمندتر می‌کند. و از آنجایی که توکن به میزان قابل توجهی از بالاترین میزان خود در حال کاهش است، زمان خوبی برای خرید در نزول به نظر می‌رسد.

 

یکی از دلایل کلیدی برای خرید SOL، بازار NFT در حال رشد سریع آن است. هزینه های کمتر ضرب و سرعت های سریع، سولانا را به مکانی عالی برای توسعه دهندگان کوچکتر تبدیل کرده است تا پروژه های خود را بسازند.

 

کاردانو (ADA)

شبکه قوی کاردانو و ائتلاف‌های آتی ثابت می‌کنند که ADA یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید با بازده بلندمدت است.

 

این زمان مناسب برای خرید ADA است زیرا با قیمت پایین تر 0.462329 دلار معامله می شود. سرمایه‌گذاران می‌توانند مطمئن باشند که کاردانو در آینده به طور قابل توجهی بالاتر خواهد رفت زیرا این ارز دیجیتال دارای ابزارهای کاربردی متعدد در دنیای واقعی و پتانسیل قوی برای رشد است. مشارکت کریپتو در بازار NFT با راه اندازی (SundaeSwap) تقویت کننده ای برای پذیرش شبکه بوده است.

 

علاوه بر این در اوایل سال جاری ADA در فهرست محبوب‌ترین کارگزاری آنلاین رابین هود مارکتز قرار گرفت که به گسترش قرار گرفتن در معرض و جذب کاربران بیشتر به این ارز دیجیتال کمک می‌کند.

 

کاردانو در حال حاضر یک انتخاب برای سرمایه گذاران آگاه به محیط زیست است زیرا تحت مفهوم استخراج اثبات سهام عمل می‌کند که بسیار کارآمدتر انرژی است. با گذشت زمان، شبکه به یک نقطه محبوب برای برنامه های غیرمتمرکز تبدیل شده است و بیش از 1000 برنامه در شبکه ایجاد می‌شود.

 

کاردانو همچنین به دلیل ارتقاء و عرضه مداوم خود شناخته شده است. با آلونزو رمزارز قابلیت قرارداد هوشمند را فعال کرده است و به کسب و کارها و توسعه دهندگان این فرصت را می‌دهد تا از بلاک چین برای پشتیبانی از توکن های غیرقابل تعویض، تامین مالی جمعی و همچنین برنامه های دیفای استفاده کنند.

 

جامعه اکنون منتظر به روز رسانی هدرا است، یک راه حل مقیاس بندی لایه 2 که به سوق دادن شبکه برای استفاده تجاری کمک می‌کند. این به روز رسانی بیش از 1000 گره هدرا را راه اندازی می‌کند که قادر به انجام 1000 تراکنش در ثانیه هستند. این امر کاردانو را به یکی از شبکه های با مقیاس بالا در جهان تبدیل می کند و ADA را به خرید خوبی تبدیل می‌کند.