مجموعه NFT رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ در اوپن سی

 

رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده مجموعه‌ای از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را منتشر کرد که در اوپن سی با اقبال خوبی مواجه شده است.

 

 

دیروز رسانه های اجتماعی با اعلام مجموعه جدیدی  NFT از رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ غوغا کردند.

 

«مجموعه رسمی کارت تجارت دیجیتال دونالد ترامپ اینجاست! این کارت‌های نسخه محدود دارای هنر شگفت‌انگیز زندگی و شغل من هستند! تمام کارت های تجارت دیجیتال ترامپ مورد علاقه خود را جمع آوری کنید. به (collecttrumpcards.com) بروید و کارت های خود را همین حالا دریافت کنید! هر کدام فقط 99 دلار!»

 

 

سال گذشته، رئیس‌جمهور سابق پیشنهاد داده بود که رمزارز و فناوری‌های مربوط به آن به نظر او «فاجعه‌ای در انتظار وقوع است».

 

از آن زمان همه چیز تغییر کرده است. اول، ملانیا همسر این سیاستمدار، مجموعه NFT خود را در بلاک چین سولانا (SOL) در اوایل سال جاری راه اندازی کرد. اکنون دونالد ترامپ سری خود را در پالیگان  (MATIC) منتشر کرده است.

 

«هنری شگفت انگیز! کابوی ها، ابرقهرمانان، فضانوردان و ترامپ! کدام کارت تجارت دیجیتال ترامپ مورد علاقه شماست؟ #ترامپ_کارت خود را به ما نشان دهید.»

 

— CollectTrumpCards (@CollectTrump) 16 دسامبر 2022

 

این مجموعه در اوایل صبح جمعه، یک روز پس از انتشار به فروش رسید. قیمت کارت‌ها اکنون در بزرگترین صرافی NFT اتریوم (ETH) از نظر حجم معاملات اوپن سی افزایش یافته است. اگرچه کلکسیون های دیجیتال در ابتدا با قیمت 99 دلار در هر قطعه فروخته می شدند اما قیمت ها در کمتر از 24 ساعت پس از عرضه آنها بسیار بالاتر است.

 

در زمان نگارش این مقاله، کف قیمت یک کارت تجارت دیجیتال ترامپ در اوپن سی 0.159 اتریوم یا تقریباً 190 دلار است که تقریباً دو برابر قیمت ورودی است.

 

اگرچه برخی از آنها برای بیش از 100,000,000,000,000 اتریوم فهرست شده اند، بالاترین قیمت واقعی فروش ترامپ NFT در زمان نگارش این مقاله 6 اتریوم یا 7162 دلار است. این تراکنش در 15 دسامبر همان روز انتشار مجموعه رخ داد.