بازار آلت کوین ها در انتظار مقررات آتی

 

بنجامین کاون، تحلیلگر کریپتو می‌گوید: آلت‌کوین‌ها ممکن است با مقررات آتی مورد حمله قرار گیرند.

مقررات آلت کوین آلتکوین

بنجامین کوئن، تحلیلگر محبوب رمزارزها، می‌گوید که انتظار دارد قیمت آلت‌کوین‌ها در مواجهه با مقررات قریب‌الوقوع در صنعت کاهش قابل توجهی داشته باشد.

 

در یک مصاحبه جدید در (Digital Asset News)، کوئن می‌گوید که تنظیم‌کننده‌ها می‌توانند فضای ارزهای دیجیتال را و به طور بالقوه مسائلی مانند مصرف انرژی بلاک چین‌های اثبات کار یا اینکه آیا آلتکوین‌های خاص اوراق بهادار ثبت نشده هستند یا خیر مورد هدف قرار دهند.

هفته گذشته گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) اشاره کرد که اتریوم (ETH) می‌تواند پس از انتقال پلت فرم قرارداد هوشمند پیشرو به اثبات سهام، یک اوراق بهادار در نظر گرفته شود.

 

«من فکر می کنم که آلت ها باید بسیار پایین بیایند. نه تنها به خاطر دلار آمریکا بلکه بخاطر بیت کوین،  من فکر می کنم روایتی که به این موضوع دامن می زند نگرانی های نظارتی برای بازار آلت کوین خواهد بود.»

 

کوئن می‌گوید چنین وضعیتی می‌تواند مشکلاتی را در مورد اینکه آیا این دارایی‌ها می‌توانند در صرافی‌های رمزنگاری فهرست شوند یا خیر، ایجاد کند.

 

ما باید در نظر بگیریم که اگر آلتکوین ها به عنوان اوراق بهادار در نظر گرفته شوند، لزوما چیز بدی نیست. ما همیشه با سهام معامله می‌کنیم و سهام اوراق بهادار هستند اما موضوع این است که من سعی نمی کنم فقط FUD [ترس، عدم اطمینان و شک] را گسترش دهم، در ایالات متحده، ممکن است شبهه هایی مربوط به این [سوال] وجود داشته باشد. از آیا صرافی های ایالات متحده می توانند آنها را فهرست کنند؟

 

  کوئن به یاد می‌آورد که پس از شکایت تنظیم‌کننده‌ها علیه ریپل به دلیل این که شرکت پرداخت XRP را به عنوان یک اوراق بهادار ثبت‌نشده فروخته است، چه اتفاقی افتاد.

 

«به زمانی فکر کنید که SEC علیه ریپل شکایت کرد. بسیاری از صرافی ها ریپل یا XRP را در ایالات متحده از فهرست خارج می‌کردند. آن‌ها به‌طور موقت آن را از فهرست حذف می‌کردند و اگر این مثل نوک کوه یخ باشد، قرار است در بازار آلت‌کوین چه اتفاقی بیفتد، چه می‌شود؟

 

مقررات مربوط به مواردی مانند اثبات سهام یا به طور کلی مواردی مانند اوراق بهادار هستند اگر ICO داشته باشند. این نوع چیزها واقعاً می‌تواند خیلی سریع ترس زیادی ایجاد کند و منجر به سقوط بعدی در بازار آلت‌کوین شوند و به طور خاص‌تر مانند جفت بیت کوین آلت‌کوین که به بیت‌کوین بازمی‌گردد.»