رقیب جدی کیف پول متامسک، فانتوم در راه است!

 

متامسک با رقیب جدیدی روبرو می‌شود  به این دلیل که کیف پول دیجیتال فانتوم به اتریوم (ETH) و پالیگان (MATIC) گسترش می‌یابد.

 

کیف پول فانتوم متامسک

 

کیف پول کریپتو فانتوم در حال گسترش خدمات خود به زنجیره‌های بلوکی اتریوم (ETH) و پالیگان (MATIC) است و رقابت را برای سایر کیف‌پول‌های غیرقانونی محبوب مانند متامسک سخت می‌کند.

 

فانتوم که از طریق توییتر این موضوع را اعلام کرد، می‌گوید که با این هدف تاسیس شده است که در نهایت به یک موجودیت چند زنجیره‌ای گسترش یابد که از شبکه اتریوم شروع شد.

 

«فانتوم در واقع با هدف حرکت چند زنجیره ای به سمت اتریوم تاسیس شد و ما ماه هاست که سخت در حال توسعه کیف پولی بوده ایم که وب 3 را برای کاربران و توسعه دهندگان منسجم تر کند.

 

و با همکاری نزدیک با تیم پالیگان، ما تجربه کیف پول درجه یک را برای تعداد فزاینده NFT ها، بازی ها و برنامه های ارائه شده توسط پالیگان ارائه می‌دهیم.

 

احتمالا با اشاره به فروپاشی FTX، فانتوم می‌گوید که واضح است که موضوع دارایی‌های رمزنگاری خود سرپرست (self-custodying) «مهم‌تر از همیشه» است اما کاربران در مورد مدیریت کیف پول‌های متعدد در زنجیره‌های مختلف نامطمئن هستند.

 

«نیازی به جابجایی نیست.

 

فانتوم همراه شما و برای اکوسیستم های اتریوم، پالیگان و سولانا در یک کیف پول است.

 

همانطور که مردم مرورگرهای وب را برای دسترسی به وب‌سایت‌های مختلف تغییر نمی‌دهند ما معتقدیم وب3 برای دسترسی یکپارچه به آنچه شما نیاز دارید به یک کیف پول نیاز دارد.»

 

فانتوم همچنین تاکید می‌کند که کیف پول با توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) سازگار خواهد بود و دارای ویژگی‌هایی مانند سوزاندن هرزنامه، مدیر فهرست و امکان مشاهده NFT در پسوند مرورگر شما خواهد بود.

 

در زمان نگارش این مقاله، فانتوم یک لیست انتظار برای کیف پول جدید دارد که قبلا فقط در بلاک چین سولانا (SOL) موجود بود.