پیش بینی تحلیلگر برتر کریپتو از وضعیت اتریوم در سال 2023

 

تحلیلگر برتر کریپتو پیش بینی می کند که اتریوم در سال 2023 عملکرد قابل توجه تری نسبت به بیت کوین خواهد داشت.

 

استراتژیست ارزهای دیجیتال که به درستی پایین‌ترین قیمت بیت‌کوین (BTC) 2018 را تشخیص داد، پیش‌بینی می‌کند که اتریوم (ETH) در مسیر تبدیل شدن به بزرگترین دارایی دیجیتال از نظر ارزش بازار، رالی‌های حماسی را در سال آینده راه‌اندازی خواهد کرد.

 

تحلیلگر مستعار اسمارت کانتکتر (Smart Contracter) به 216700 دنبال کننده توییتر خود می‌گوید که انتظار دارد جفت بیت کوین و اتریوم به سطحی صعود کند که در حدود نیم دهه گذشته مشاهده نشده است.

 

نمودار صعودی بیت کوین و اتریوم نشان می‌دهد که اتریوم احتمالاً سود بیشتری نسبت به بیت کوین ایجاد خواهد کرد.

 

می‌گوید اسمارت کانتکتر،

 

اگر اتریوم و بیت کوین هر کدام به 0.062 [بیت کوین] در سه ماهه اول 2023 برسد، خریدی افزایشی خواهد بود. این یکی از معاملاتی است که در سال آینده بیشتر منتظر آن هستم. با این حال قطعاً چند ماه طول خواهد کشید.»

 

ETH LTC BTC

منبع: اسمارت کانتکتر / توییتر

 

اسمارت کانتکتر بر نظریه موج الیوت تکیه دارد، یک رویکرد تحلیل تکنیکال که سعی می‌کند با پیروی از روانشناسی جمعیت که تمایل دارد به صورت امواج ظاهر شود، عملکرد قیمت آینده را پیش بینی کند. طبق نمودار، می بیند که بیت کوین و اتریوم تا مارس 2023 به بالای 0.09 بیت کوین (1544 دلار) رسیده است، سطح قیمتی که آخرین بار در ژانویه 2018 شاهد بودیم.

 

اسمارت کانتکتر همچنین می‌گوید که او معتقد است اتریوم بیت کوین را در بازار صعودی بعدی غصب خواهد کرد و با ارزش بازار بیشتر تبدیل به بزرگترین ارز دیجیتال خواهد شد.

 

«[اتریوم] هنوز در یک روند صعودی چند ساله است. قطعاً می‌خواهم در آن حضور داشته باشم تا ببینیم در چرخه بعدی بیت کوین را برگرداند.»

 

در کوتاه مدت، اسمارت کانتکتر مقاومت در برابر شکست اتریوم را حدود 1300 دلار پیش بینی می‌کند.

 

ETH LTC BTC

منبع: اسمارت کانتکتر / توییتر

 

در زمان نگارش این مقاله، اتریوم با قیمت 1267 دلار تغییر می‌کند که افزایش کسری در روز است.

 

این تحلیلگر ارزهای دیجیتال همچنین شبکه پرداخت همتا به همتای لایت کوین (LTC) را زیر نظر دارد که به گفته او در حال حاضر در یک الگوی ادامه دار صعودی در هر دو جفت USD و بیت کوین معامله می‌شود.

 

«مانند بیت کوین و اتریوم، من دوباره در لایت کوین در حال بازیابی این ساختار هستم. لایت کوین و اتریوم همچنین در یک روند صعودی در [نمودار] چهار ساعته مانند یک پرچم گاو (bullflag) به نظر می‌رسد، بنابراین من گمان می‌کنم که در مرحله بعدی بهتر از بیت کوین باشد.»

 

ETH LTC BTC

منبع: اسمارت کانتکتر / توییتر

 

در زمان نگارش این مقاله، لایت کوین با قیمت 76.02 دلار دست به دست می‌شود.