بازگشت ترا لونا بعد از فروپاشی

دارندگان ترا کلاسیک (Terra Classic) در طول یک ماه ۵۰۰٪ افزایش یافته‌اند زیرا سرمایه‌گذاران روی بازیابی LUNC شرط‌بندی می‌کنند

پس از فروپاشی ترا لونا (Terra LUNA) و راه‌اندازی مجدد آن تحت عنوان LUNA 2.0، زنجیره‌ی اصلی این پلتفرم که در حال حاضر با نام Terra Classic (LUNC) فعالیت می‌کند، توجه زیادی را در میان معامله‌گران ارزهای دیجیتال به خود جلب کرده است.

آمار CoinMarketCap نشان می‌دهد که تا ۷ ژوئن، از بین تمام ارزهای رمزنگاری‌شده در این سایت، ترا کلاسیک دومین ارز دیجیتال با بیش‌ترین میزان جست‌وجو بوده است. پیش از آن هم در اوایل ۳ ژوئن، LUNC به پرطرفدارترین دارایی دیجیتال تبدیل شده بود.

علاوه بر این، علاقه‌ی سرمایه‌گذاران با تعداد کل آدرس‌های منحصربه‌فرد در ماه گذشته که دارایی‌ها را در شبکه نگهداری می‌کنند، سنجیده می‌شود. در ۹ می سال جاری (۲۰۲۲)، تعداد ۱۶۴۲ هولدر ترا لونا وجود داشته، که این تعداد در ۵ ژوئن، به ۱۰.۲۶۶ رسید که نشان‌دهنده‌ی افزایش ۵۲۵.۲۱ درصدی در کمتر از یک ماه است.

قابل ذکر است که تعداد دارندگان LUNA در ۱۴ می، مدتی پس از فروپاشی اکوسیستم «ترافورم لبز» (Terraform Labs) به‌طور چشم‌گیری افزایش یافت و باعث ضررهای قابل توجهی به سرمایه‌گذاران استیبل کوین TerraUSD (UST) و توکن بومی LUNA شد.