کوین بیس، سه آلت کوین دیگر را به فهرست خود اضافه می‌کند

 

کوین بیس صرافی برتر رمزارز ایالات متحده، سه آلت کوین زیر رادار دیگر را به فهرست خود اضافه می‌کند.

 

کوین بیس آلت کوین

 

برترین پلتفرم مبادلات ارزهای دیجیتال مستقر در ایالات متحده، کوین بیس، سه آلتکوین زیر رادار اضافی را به نقشه راه فهرست خود اضافه می‌کند.

 

کوین بیس اعلام کرد که مجیک (MAGIC)، راکت پول (RPL) و آراگون (ANT) اکنون در برنامه ی آنها هستند.

 

مچیک رمزی است که برای کار با ترجر، یک کنسول بازی ویدیویی غیرمتمرکز استفاده می‌شود. این دارایی کریپتو در رتبه 235 بر اساس ارزش بازار در زمان نگارش این مقاله با 0.449 دلار معامله می‌شود و در 24 ساعت گذشته بیش از 15 درصد رشد داشته است.

 

آراگون یک پلتفرم حکومتی غیرمتمرکز بر روی بلاک چین اتریوم (ETH) است. ارزش ANT در زمان نگارش 1.94 دلار است. این دارایی دیجیتال در رتبه 272 بر اساس ارزش بازار، 1.48 درصد در روز گذشته کاهش داشته است.

 

راکت پول یک استخر استکینگ غیرمتمرکز اتریوم است. RPL ابزار اصلی و توکن حاکمیتی شبکه، در زمان نگارش این مقاله با قیمت 20.73 دلار تغییر می‌کند. دارایی کریپتو در رتبه 90 بر اساس ارزش بازار 7.23 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است.

 

کوین بیس امسال نقشه راه را برای افزایش شفافیت و کاهش احتمال انتشار پیش از موعد آگهی های فهرست خود ایجاد کرد.

 

در اوایل سال جاری برایان آرمسترانگ مدیرعامل کوین‌بیس  گفت که هدف صرافی این است که تا جایی که ممکن است دارایی های کریپتو را تا زمانی که استانداردهای شرکت را رعایت می کنند، فهرست کند.

 

«این چیزی شبیه آمازون است که در آن محصول ممکن است سه ستاره یا پنج ستاره داشته باشد اما اگر شروع به گرفتن ستاره به طور مداوم کند، احتمالاً تقلبی یا معیوب یا چیزی شبیه به آن است و شاید آمازون آن را حذف کند. در غیر این صورت، شما انتخاب را به دست بازار می‌سپارید که راجع به آن تصمیم گیری کند.»