پیش بینی چارلز هاسکینسون درباره نقش کریپتو در تصاحب توییتر توسط ماسک

 

چارلز هاسکینسون از کاردانو پیش بینی می‌کند که کریپتو نقش مهمی در تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک ایفا خواهد کرد.

 

چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو (ADA) فکر می‌کند که ایلان ماسک به صورت جدی قصد ادغام رمزنگاری را در توییتر دارد.

کاردانو ایلان ماسک توییتر کریپتو

در یک رویداد وب سامیت (Web Summit) در این ماه، هاسکینسون پیش‌بینی کرد که مالکیت ماسک در توییتر ارز دیجیتال را به دست 200 میلیون نفر خواهد رساند.

 

او حدس زد که توییتر می‌تواند با یکی از رمزارزهای مورد علاقه ماسک، دوج کوین (DOGE) یکپارچه شود اما خاطرنشان کرد که فناوری دوج در حال حاضر نمی تواند برای 200 میلیون نفر گسترش یابد.

 

هاسکینسون گفت: «خیلی سرگرم کننده خواهد بود» که دوج کوین را به زنجیره جانبی کاردانو تبدیل کنیم یا حداقل یک پل بین این دو پروژه برای کمک به مقیاس دوج ایجاد کنیم. با این حال او همچنین حدس زد که سرمایه‌گذاری 500 میلیون دلاری بایننس در تصاحب توییتر ماسک به رقابت برای این نقش مرتبط است.

 

«من هیچ اطلاعاتی در مورد آن ندارم اما اگر بخواهم حدس بزنم، فکر می‌کنم این همان چیزی است که بایننس برای آن تلاش می‌کند... شما نیم میلیارد دلار در آن قرار می‌دهید، اگر فقط یک سرمایه‌گذاری غیرفعال باشد اندازه یک چک بسیار بزرگ است.

 

من فکر می‌کنم همه قصد دارند در گفتگوی رمزنگاری فعال باشند. شما می‌توانید به‌عنوان یک بازیگر مالی ، بخشی از زیرساخت، یا در قسمت نقدینگی باشید – کارهای زیادی وجود دارد که می‌توانید انجام دهید. و برای پلتفرمی به بزرگی و فراگیری توییتر، به همه موارد فوق نیاز دارید…»

 

شما به راه حل های کیف پول نیاز دارید، به مبادلات نیاز دارید، به الگوریتم هایی برای مدیریت اطلاعات نیاز دارید [و] به قابلیت های قرارداد هوشمند نیاز دارید. NFT ها [توکن های غیرقابل تعویض] می توانند نقش مهمی ایفا کنند زیرا می توانید یک حساب یا همینطور اطلاعات را به عنوان یک NFT نشان دهید.