نتیجه پرونده ریپل (XRP) قریب الوقوع است!

 

چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو می‌گوید شایعات در حال چرخش هستند مبنی بر اینکه نتیجه شکایت ریپل و XRP قریب الوقوع است.

 

کاردانو ریپل

 

چارلز هاسکینسون می گوید که شایعاتی شنیده است مبنی بر اینکه شکایت ریپل با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در این هفته به نتیجه می‌رسد.

 

هاسکینسون در برنامه جدید از من هر چیزی بپرس (ask-me-anything) (AMA) در یوتیوب در مورد اینکه چه اتفاقی می افتد اگر تنظیم کننده ها  کاردانو (ADA) را یک اوراق بهادار ثبت نشده اعلام کنند، صحبت می‌کند.

 

 

«هیچ چیزی در تاریخیچه کاردانو وجود ندارد که حس اوراق بهادار بودن داشته باشد، از ابتدا تا امروز این شبکه کاملاً غیرمتمرکز بوده است. من معتقدم که در آن صورت اتریوم و بیت کوین نیز اوراق بهادار خواهند بود و این یک شکست بزرگتر خواهد بود. و این یکی از مشکل با مقررات اجرایی است. کار زیادی نمی توانید انجام دهید.اگر تنظیم کننده تصمیم بگیرد  دعوای بزرگی پیش می آید، 100 میلیون دلار خرج می‌شود [و] وحشیانه و شرورانه و احساسات زیادی در میان خواهد بود. گاهی مردم پیروز می شوند و گاهی اوقات این اتفاق نمی افتد.»

 

از ریپل در اواخر سال 2020 توسط SEC تحت این اتهام که XRP را به عنوان یک اوراق بهادار ثبت نشده فروخته شکایت شد. پس از نزدیک به دو سال، هاسکینسون می‌گوید که شایعاتی شنیده است مبنی بر اینکه این دعوا سرانجام از طریق توافق در روزهای آینده به پایان خواهد رسید.

 

من شایعاتی شنیده ام که پرونده ریپل در 15 دسامبر حل و فصل خواهد شد. فقط ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد و این می‌تواند پیامدهای فاجعه باری برای صنعت داشته باشد. اما شما باید تنها به حرکت رو به جلو ادامه دهید. صرف نظر از اینکه چه اتفاقی می‌افتد، این یک اکوسیستم غیرمتمرکز است که شما بچه ها آن را کنترل می‌کنید. ایالات متحده آمریکا نمی‌تواند بگوید که کاردانو زندگی کند یا بمیرد بلکه شما تعیین می کنید.دنیا تصمیم می گیرد. این شاخصه  اکوسیستم های غیرمتمرکز است.»