افزایش بیش از 80 درصدی شبکه دیفای مبتنی بر پولکادات،آکالا (ACA)

 

یک شبکه دیفای مبتنی بر پولکادات به خاطر راه‌اندازی ویژگی جدید اعلان افزایش بیش از 80 درصد را تجربه کرد.

 

آکالا (ACA) پولکادات

یک پروتکل مالی غیرمتمرکز (DeFi) بر پایه همکاری بلاک چین پولکادات (DOT) پس از راه‌اندازی یک ویژگی اعلان جدید، به سرعت در حال افزایش است.

 

طبق مقاله‌ای که اخیرا توسط مدیر رشد پروژه نوشته شده است، پلتفرم قرارداد هوشمند مقیاس‌پذیر شبکه آکالا (ACA) اعلان‌های فشار (push notification) را برای کاربران و توسعه‌دهندگان پلتفرم دیفای خود فعال می‌کند.

 

 

آکالا اعلان‌های فشار را از نوتیفی، یک شرکت زیرساخت دیجیتال که هدف آن ارائه تعاملات شخصی و ارتباطات زنجیره‌ای بین سازندگان وب 3 و کاربرانشان است، پیاده‌سازی خواهد کرد.

 

آکالا بسیار هیجان‌زده است که نوع جدیدی از یکپارچه‌سازی اعلان‌های فشاری برای رویدادهای زنجیره‌ای که توسط نوتیفی ارائه می‌شود را برای جامعه راه‌اندازی و ارائه می‌کند.

 

در مرحله اولیه اجرای اعلان‌های مبتنی بر کیف پول نوتیفی، کاربران آکالا اکنون از ارتباطات ساده « هاب نوتیفی » بهره می‌برند و به‌روزرسانی‌های لحظه‌ای در مورد فعالیت‌های مختلف کیف پول مانند پیشنهادات حاکمیتی، تراکنش‌ها و تغییرات موجودی دریافت می‌کنند.

 

آکالا می گوید که کاربران و توسعه دهندگان پروتکل دیفای مبتنی بر DOT در نهایت انواع اعلان های اضافی را دریافت خواهند کرد.

 

«این تنها آغاز یک نقشه راه ادغام طولانی مدت با نوتیفی است – فاز 2 پیاده سازی ما همچنین نوتیفی SDK [کیت توسعه نرم افزار] را به اپ های یو ای آکالا [رابط کاربری] اضافه می‌کند تا به خدمات اطلاع رسانی گسترده مانند CDP [مشتری] مجوز دهد. پلتفرم داده] سلامت خزانه (هشدارهای لیکویدیشن)، هشدارهای قیمت دارایی، هشدارهای پاداش لیکویید استکینگ و موارد دیگر از این جمله است.»

 

اخبار مربوط به این ویژگی، قیمت دارایی بومی آکالا را به پرواز درآورد و از پایین ترین سطح 24 ساعته 0.11 دلار به اوج 0.203 دلار رسید که افزایش خیره کننده 84 درصدی را نشان می‌دهد.

 

ACA در زمان نگارش این مقاله با قیمت 0.162 دلار در حال تغییر است.