ایلان ماسک می‌گوید آوردن کریپتو به توییتر کار سختی نیست

 

به گفته ایلان ماسک مدیرعامل جدید این شرکت، افزودن پرداخت‌های دیجیتال برای توییتر مناسب است.

 

توییتر ارز دیجیتال کریپتو دوج کوین

 

 

ماسک در فضای جدید توییتر که توسط ماریو نوفل میزبانی می‌شود، در مورد چشم‌انداز خود برای آینده رسانه‌های اجتماعی قدرتمند، از جمله توانایی انجام تراکنش‌ها به ارزهای دیجیتال و سنتی صحبت می‌کند.

 

«وی چت» دارای امکانات زیادی دارد که توییتر باید داشته باشد. برای توییتر این که سیستم پرداخت‌ ارزهای فیات و هم ارزهای دیجیتال را داشته باشد کار سختی نیست. استفاده از آن را برای مردم آسان و ساده می‌کند.

 

اظهارات ماسک در حالی است که شایعاتی مبنی بر اینکه توییتر ممکن است روی ارز دیجیتال خودش کار کند شروع به انتشار کرده است.

 

محققی به نام جین مانچون وانگ ادعا کرد که تصویری از «کوین توییتر» را که در اپلیکیشن وب توییتر مدفون شده بود، پیدا کرده است.

 

  حساب وانگ دیگر در توییتر نیست و تمام توییت‌ها در رابطه با ادغام احتمالی رمزارز حذف شده‌اند.

 

ماسک می‌گوید معتقد است که دارایی‌های رمزنگاری در نهایت به عنوان چکی بر بانک‌های مرکزی و سیاست‌های پولی جهانی جای خود را پیدا خواهند کرد.

 

«من فکر می‌کنم در آینده بدون در نظر گرفتن کوین دیجیتالی خاص، نقشی بسیار مهمی برای کریپتو وجود دارد به‌عنوان وسیله‌ای برای اطمینان از اینکه سیستم پولی کاملاً خراب نمی‌شود. این اساسا رقابت را برای سیستم فیات فراهم می‌کند. بنابراین اگر سیستم فیات بیش از حد محدود شود، کریپتو رشد خواهد کرد.

 

ماسک استفاده چندانی در ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) تحت کنترل دولت نمی‌بیند و می‌گوید بسیاری از سیستم پولی در حال حاضر دیجیتال است.

 

[پول] (Money) دیجیتال است اما به شیوه خوبی این موضوع رخ نداده است. اینکه آیا بانک ها  ارزهای رمزنگاری شده خود را ایجاد می‌کنند، به نظر من تا حدودی بی ربط است. مردم از رمزارزهایی استفاده می‌کنند که فکر می‌کنند در طول زمان ارزش بیشتری پیدا می‌کنند و از ارزهایی که استفاده نمی‌کنند که این شانس را از آنها بگیرند.»