یک پروژه رمزنگاری هوش مصنوعی در این هفته 87 درصد افزایش یافت

 

یک پروژه رمزنگاری تحت رادار که شامل هوش مصنوعی (AI) است، در این هفته در بحبوحه ارتقای کیف پول جدید، 87.5 درصد افزایش یافته است.

 

 

فچ (Fetch.ai)  (FET)، پلتفرمی که هدف آن گردآوری فناوری‌هایی مانند یادگیری ماشین، هوش مصنوعی و بلاک چین است، به بالاترین قیمت هفتگی 0.12 دلار رسید که از 0.064 دلار در هفته گذشته افزایش یافت.

 

این دارایی دیجیتال در رتبه 283 بر اساس ارزش بازار، مجددا ردیابی شده است و با 0.10 دلار دست به دست می‌شود.

 

هفته گذشته، (Fetch.ai) نسخه جدیدی از کیف پول خود را عرضه کرد که پروژه آن را به عنوان پیام‌رسانی آسان‌تر، تعامل کمتر با سرور و با زمان بارگذاری سریع‌تر اعلام کرد.

 

به گفته فچ ای آی، در پنج روز اول راه اندازی کیف پول جدید بیش از 10000 بار دانلود شد و بیش از 5000 کاربر هفتگی داشت.

 

 

همچنین ممکن است (Fetch.ai) در این ماه از سر و صدای عمومی پیرامون هوش مصنوعی جلوگیری کند. شرکت تحقیقاتی هوش مصنوعی اوپن ای آی (ChatGPT)، یک ربات چت هوش مصنوعی را در 30 نوامبر راه‌اندازی کرد و این نرم‌افزار به دلیل قابلیت‌های گفت‌وگوی گسترده و انسان‌مانندش به سرعت در فضای مجازی منتشر شد.

 

به گفته سام آلتمن مدیر عامل اوپن ای آی، این توجه موجی از مطالب رسانه ای پرمخاطب را در مورد چت بات و به طور کلی هوش مصنوعی برانگیخت و خود (ChatGPT) در اولین هفته به بیش از یک میلیون کاربر رسید.

 

علیرغم افزایش قیمت (Fetch.ai) در این هفته، بیش از 90 درصد از بالاترین قیمت خود یعنی 1.17 دلار که در سپتامبر 2021،  90 درصد کاهش یافته است.